Nákup v Debenhams

Náš obchodní dům se snaží poskytnout svým zákazníkům maximální servis. Nabízíme možnost rezervace zboží, velký výběr platebních možností a služby krejčovské dílny.

            Rezervace zboží   

Vybrané zboží je možné na příslušné pokladně rezervovat do večera následujícího dne. Pro více informací, prosíme, vyhledejte prodejní personál v daném patře.

            Platba   

  • Platbu v hotovosti můžete učinit v Českých korunách nebo Eurech podle aktuálního denního kurzu, který je k dispozici na pokladnách. Není problém kombinovat obě měny v rámci jedné platby. Vrácení probíhá pouze v Českých korunách.
  • Platit je možné také platebními kartami – Visa, Mastercard a dalšími.
  • Platba dárkovými poukazy (podmínky využití dárkových poukázek naleznete ZDE >>)
  • Občané ze zemí mimo Evropskou unii mohou při nákupu nad 2000 Kč uplatnit tzv. refundaci. Po vyplnění Tax Free formuláře na pokladně jim bude na pobočce společnosti Global Blue vrácena částka odpovídající Dani z přidané hodnoty (DPH), až 21 %.
  • Více o refundaci se dozvíte přímo na stránkách Global Blue ZDE >>

INFO: V pražském obchodním domě DEBENHAMS neplatí zákaznické ani kreditní karty společnosti Debenhams, platné ve Velké Británii ani jiné země, kde má DEBENHAMS své obchodní zastoupení. Více o zákaznických kartách a slevě 10 % se dozvíte ZDE >>

            Vrácení zboží   

Nevhodně zvolená velikost, druh či účel zakoupeného zboží nejsou důvodem k zahájení reklamačního řízení.
V tomto případě nabízíme pouze možnost výměny zakoupeného zboží, a to do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy, dle dále následujících podmínek.

Možnost výměny zakoupeného zboží se nevztahuje na spodní prádlo a plavky. Nepoškozené, neporušené, nenošené či nepoužité zboží v kompletní sadě, opatřené původními etiketami a v původním obalu, je možné v našem obchodním domě do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy vyměnit za jiné zboží (s výjimkou uvedenou ve větě předchozí). Zákazník, uplatňující výměnu takového zboží, musí předložit řádný doklad o nákupu zboží. Prodejní personál má právo výměnu zboží odmítnout, má-li podezření, že byla porušena některá z podmínek tohoto nadstandardního servisu. Tento nadstandardní servis se netýká zboží, na které je uplatněna reklamace. Více o postupu při reklamaci čtěte ZDE >>

            Úpravy oděvů   

Zakoupené nezlevněné zboží si můžete zdarma nechat upravit v krejčovské dílně, která sídlí v 1. patře obchodního domu.

Více o službě ZDE >>